vineri, 1 ianuarie 2016

Cum sari de la una la alta (91)


Teama de ce zic alții, de cum mă privesc. Orgoliu, prostie = urâțire. Farmec = are pe vino-ncoace, je ne sais quoi. Culcușul meu e somnul. Gâsca pe apă. Muzica înaintează cu fața la trecut. Coboară treptele subterane. Micul meu univers, ai plecat! De-abia ai început să sângeri! Amintirile vorbesc. Mă iubește. Cutie de rezonanță. Simbolul e proteic, nu aparține nimănui. Postludiu = paradoxal, caracatița se retrage. Mișcare liberă. Ochii sunt liberi să zboare, să se rotească: volan zburător. Corpul e liber să se legene, să se-nvârtească. Se-nvârtește pământul cu tine. Nu mai știi pe ce lume te afli: ai amețit. Disociere: ce folos dacă acest chip va deveni un pumn de țărână? Să nu mă uiți. Amintirea păstrează aroma. Mila, iubirea = câmp protector. Mintea nu se mai încarcă negativ. Nu-și mai consumă energia pentru a urmări și a respinge împrejurările. Se dizolvă criza de timp. Ochi de văzut, urechi de auzit. Iubire, morală, înțelegere. Milă învăluitoare. Grija de ființă, de suflet. Noaptea, oamenii nu se mai uită în oglinzi, ci în amintire. Muzica te răscolește indefinit, emoțional, la nivelul „înclinațiilor”. Compasiunea universală = drum hamiltonian (trece prin toate chipurile).

Carmen Caragiu (1965-2015)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu