luni, 20 iulie 2015

Cum sari de la una la alta? (31)


Ne-am apropiat așa de mult, că nu ne mai putem dezlipi. Facem corp comun. Ne îngrijim unul pe altul. Am visat că m-ai visat. Te iubesc = nu-mi pot imagina viața fără tine = nu te pot imagina fără viață. Suntem „una”. Iubire = strategie „lose-win”.  A gândi = a face breșe, a efectua o deschidere, a scoate dopul șampaniei. A pipăi adevărul. A-l prinde din zbor. A te plafona = a uita începutul. Îți stă mintea-n loc. Ce-ți trece prin cap? Îți fuge privirea. Senin = nu e nimic pe cer. Nu cer nimic de la viață = aștept totul. Am grijă de mama ca de copilul meu. A scoate din talpă țepcile = a degaja preconcepțiile. A te da de trei ori peste cap = a răsturna obișnuințele de gândire, de simțire și de voință. Perspectiva inversă = cea în care subiectul este punctul de fugă. A-ți aminti = a te lăsa privit prin vizor. A scrie = a parca gândurile. A-ți curma (scurta) vorba = clipping poetic. Ca să înțelegi un lucru trebuie să-l aprofundezi = să-l cufunzi în tine (de trei ori). A te bloca = a nu mai ști cum să-ncepi. A ține pasul cu viața = a nu trage de timp. A-ți atinge limitele = a fi tu însuți. Limbajul = năvod textual. A arunca năvodul în larg = a încerca să prinzi în limbaj urma unei expresii indefinite. A te prinde de ceva = a agăța un înțeles. Definiție = gaică. A te descoperi = a te lăsa privit = jos pălăria! Dicționar = modul în care cuvintele se răsfrâng unele în altele.

Carmen Caragiu (1965-2015)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu